Booooring

Så tråkigt väder idag, lämnade in min Iphone för upplåsning idag, ÅHHHH hatar verkligen när saker inte funkar som dom ska när man fått dom. Så nu får jag den om ca 2 veckor= Boooooring !! Behöver ju kamera o allt. Men men vad gör man, bara jag får den snart i mina händer. Idag har jag varit lite sjuk men mår bra ändå. Fan dags o ta tag i skolan nu o alla dom prov men ligger efter med. =( Men jag hajjar nog det ska ni se. Typiskt mig själv.., ska alltid göra klart någonting i sista sekunden.. But that's me =) Fan dags o förändra lite saker här i livet faktiskt. Kan ju inte hålla på såhär hur läge som helst. Suck ! Mår så dåligt varje gång jag inte går till skolan. Men dags för skärpning....Har ju bara sista terminen nu, o sedan till sommaren tar jag ju STUDENTEN !! yeeYee ! Dags för att planera det också. Nu ska jag grejja lite med bloggen o fixa.

See yaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0