Dagens fynd

Tjohejsan bloggen ! Allt bra? Of Course ! Idag har ju mellandagsrean startat :) Idag vakna jag upp rätt tidigt, runt 9 tiden på morgonen o ladda upp för fight-time.. Ja ni vet dra o knuffas som dom flesta gör när dom får syn eller tag på något snyggt. Dagen började på Gina Tricot.. Ohh sheet säger jag bara det var minst 10 meter lång kö. Inte konstigt ha? Vi tjejer är ju rätt galna när det gäller shopping. Let me think... typ som gamar. Hur som helst så orkade jag inte stanna kvar så länge på stan, fick världens huvudvärk.. fick inte så mycket sömn eftersom vi hade den GALNA CP-NADJA hemma hos oss, syrrans kompis o delvis en klasskamrat till mig som alltid skriker, o skrattar som en hög skata... Yes o jag skojar inte. Somnade vid 04-tiden inatt. Perfect laddning inför mellandagsrean.. NOT! Nu är jag äntligen hemma o ska ligga en stund i badet o greja lite med girlstuff. Blev inte så mycket shopping idag.. men någonting iallafall  ifrån Kicks & Gina Tricot :) Men Gamjakten fortsätter imorgon.. MePromise ♥







 


2 spetsbh, Gina Tricot



Söt rosa spetstrosa..Hanky Panky style, Gina Tricot


Christina Aguilera parfymen + duschgel o bodylotion MeLike♥, Kicks









 


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Massa bra grejer :)

2008-12-27 @ 18:46:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0