Go morron !

Tjohejsan allihopa.., uuyeah precis vaknat nu, gud vad jag är trött idag. gääääsp. Idag ska jag tvätta mina kläder som legat o ruttnat i mitt rum i mer än 2 veckor.. HAHA fräscht va? Ohyes I know. Hursomhelst så måste jag hinna med att åka till stan en sväng o SHOPPA ! Tror ärligt talat jag är desperat när det gäller shopping.... fast njaa ähh alla vi brudar är knäppa o desperata när det gäller det. :) Vad ska ni hitta på idag då? Ohh hade en sån underbar dröm inatt att jag vann flera miljoner o köpte mitt drömhus o allting. Det var underbart !! Gud vad jag saknar min underbara älskling.. ohhh :( nu har vi inte setts på 6 Månader. Men vi klarar det ÄLSKLING <3 Nu ska jag .. ähh vettefan

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0