Sorry..

Leden bloggen att jag haft en superdålig uppdatering. Haft mycket med skolan o massor med läxor o inlämningar. Många av er tyckte att kategorin ''klä dig som en kändis'' var en superbra idé. Varje vecka så kommer jag att sätta in ett sådant tips till er. Nice eller hur? ´Som sagt så har jag kommit igång med min iphone.. wiieeyeeeah ! I like my phone. From nu så lovar jag mera bilder. Får se när jag bokar in mig med Borås bästa fotograf för lite fina porträtt bilder till min blogg. Hursom helst vet ni vad? jullovet börjar ju nästa vecka =) wiieyeeah ! Får se till att blogga o komma igång med allting. Fy vad jag kan vara lat av mig. Me don't like thaaat. Men men nu ska jag duscha o sedan göra färdigt en skoluppgift. Ha det gött gullungar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0