Tisdag

Hej på er alla söta läsare !

Ber om ursäkt för en superdålig uppdatering det senaste, Haft fullt upp att göra. Hämtade ut min Iphone igår på posten o blev superglad. Men när jag snabbt försökte sätta på den o se hur menyera såg ut osv så visade det sig att jag först skulle aktivera telefonen o ladda ner ett program o det gjorde jag... men SUCK ! Det funkar fortfarande inte. Har ringt till telia tusen gånger men deras hjälp har inte räckt till, men jag försökte nyss igen, men dom hade stängt :( aja men väntar på att min duktiga granne, som är dator-telefon expert ska hjälpa mig... hoppas det går för då e han värld GULD ! Håller tummarna på att de ska funka :) Ciaao nu ska jag sova.

pösss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0