Magen vääärker

Morgon på er honeys !

Vaknade nyss med en pissOn magvärk.., Fy vad hemskt, brukar ju aldrig ha det med just idag? Bläää.
Vad ska ni hitta på idag då?Idag ska iaf jag stortvätt a *haha* om jag såkart hittar någon ledig tvätttid idag. Jag håller tummarna att det inte finns någon ledig tid så att jag istället kan hitta på något annat. Vill åka till stan o knalleland o köpa något, vet inte vad men bara jag får slösa bort lite pengar så mår jag jättebra, det e ju min passion såklart. Beställde hem Christinas Aguileras nya doft inspire igår, Åh är så förälskad i den, Så den ploppar väl upp i brevlådan nästa vecka tillsammans med min Iphone som jag läängtar så mycket till.
=) SMILE * Den här månaden har det blivit lite extra prylar som jag köpt till mig själv för att jag tycker att jag förtjänar det. Jag är faktiskt en desperat människa om jag ska vara ärlig, ser jag någonting eller om jag vill ha något så ska JAG HA DET inget mer med det. Money comes and goes around me ;) Nu har jag skaffat mig en ny bärbar dator, det jag fortfarande inte har fått men som är på väg är min efterlängtade Iphone och parfym. YeeYee :D .  Nu känner jag att jag behöver en ny digitalkamera och en ny almanacka. That's it. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0