Äntligen Jullov !

Hellow cuties ! Nu har vi äntligen jullov :) ska bli så skönt att få skippa skolan ett tag nu. Men det blir mycket att få ta igen när vi börjat igen :/ massor med prov etc. Hursom helst så ska det bli såå himla skönt ! Idag har jag varit en sväng ute på stan o shoppt lite grann, köpte min FAVO mascara ifrån L'oreal Oh MeLike ♥ Vad hittar ni på ikväll då? antagligen inte så mycket va? Ska bli så skönt att få sova ut varje dag.., NOT ! plugga, plugga o mera plugg har jag lovat mig själv. Dags o sköta mig tycker jag och dessutom hålla det. Nu ska jag fixa in ett Wanna Be Dressed Like A Star klädtips till er här.. Det får bli Lauren Conard ifrån The hills you naaw. Håll utkik om en stund....

 Pöss



2 st lila make up väskor, body lotion MMMeLike och min favoritmascara =)




L'oreal Double Extension, DEN BÄSTA MASCARAN SOM FINNS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0