Bara för det så sprang jag ner till preem

Ni såg ju det innan i mitt tidigare inlägg om vad jag hade drömt inatt, att jag hade vunnit flera miljoner kr.. hihi * bara för det så blev jag jäkligt sugen på att köpa trisslotter. Så jag sprang ner till preem o köpte mig 2 st trisslotter, inte för att jag nu tror att jag kommer vinna något., har alltid otur i spel o lotter men men köpte mig även en SOLO tidning, aheye en liten ''tröstpresent'' kan man säga. Blir det ingen vinst så får det istället bli tröstläsning med Sveriges BÄSTA TJEJTIDNING :) Gud vad det pirrar i magen.. ohhh vågar typ inte skrapa lotterna. Gud vad larvig jag är... men ähh nu kör jag på istället.


Kjamisar ♥


P.S nu håller jag ihjäl tummarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0