Fredag

Trååkigt väder idag, uscha ! Sitter hemma o har en lugn fredagskväll med familjen. Har precis ansökt till spotlife.. hoppas jag kommer med =) Då blir hela min blogg bättre o jag kommer ett steg fram med att uppnå mitt mål. Snälla spotlife. I LOVE YAA ! Hur som helst så ska jag inte göra så mycket ikväll.. bara softa o ta igen några skolarbeten och så klart se på idol... hmm nu står det bara emellan Kevin, Alice och Robin. Jag tror att Robin åker ut ikväll tyvärr.. vår Borås kille och jag tror att Kevin tar hem hela segern. Hoppas !. Vill göra något med min blogg men vet inte vad? Men men får väl se om jag blir utvald utav Spotlife. Nu ska jag hajja lite.

Hörs snart igen ♥




Bjuder på denna sköna låten med Usher



more movies at http://www.miloop.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0