Äntligen Fredag..

Satte nyss på datorn. Har inte varit i skolan idag.. kände mig lite dålig när jag vakna imorse. Idag har jag städat mitt rum..Uhh ÄNTLIGEN! slängde en massa klädera som jag aldrig egentligen använder, onödigt att låta allt skit ligga i garderoben och ta plats eller hur? Så hur mår ni idag då? Själv mår jag sisådär..,men men ingenting att göra åt än så länge. Får väl bara ligga här o ha ont tills smärtan försvinner utav sig själv. Äntligen Fredag, gud vad fort den här veckan har gått. =) Tänkte tipsa er om lite julklappstips här i bloggen.. Kul va? Ska nog springa ner till stan snart o köpa hårfärg och lite annat smått o gott tänkte jag.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0