Torsdag

helllooo bloggen ! hur mår ni idag då? själv mår jag super. Kom hem ifrån skolan för en stund sedan, hade bara en lektion.. Religonkunskap, fyyy vad tråkigt...HATAR RELIGONKUNSKAP eller det kanske är något fel på läraren. Idag blir det plugg, plugg, o mera plugg, för imorgon har jag prov i andningsorganen. Har ju precis kommit igång med min blogg här nu, så visst tycker ni läsare att det vore roligare med egna bilder o videon här i min blogg? Får leta reda på USB-kabeln till min kamera, sedan lovar jag er att det lär bli en massa blixt blixt o det vet jag att ni tycker om =) Har funderat på att träffa fotografen Pär nu till helgen kanske o ta lite fina porträttbilder o sätta upp i min header. Vi får väl se hur det blir. Nu ska jag jobba lite med min blogg o fixa till den lite. 

Vi hörses Sötbollar  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0